Artykuł
Zasady udzielania patronatu honorowego Burmistrza Miasta Złotoryja
- Objęcie patronatem honorowym przez Burmistrza Miasta Złotoryja jest wyróżnieniem podkreślającym rangę przedsięwzięć, które w znacznym stopniu przyczyniają się do promocji miasta, integracji mieszkańców, rozwoju inicjatyw społecznych, kulturalnych, naukowych, gospodarczych, sportowych korzystnych dla miasta i jego mieszkańców. Poprzez udzielenie patronatu honorowego rozumie się także wyrażenie zgody na posługiwanie się przez wnioskodawcę herbu miasta Złotoryja
z podpisem „Patronat Honorowy Burmistrza Miasta Złotoryja” jako znaku charakterystycznego dla udzielanie patronatu. - Patronatem honorowym mogą być objęte: koncerty niekomercyjne, wydarzenia kulturalne, gospodarcze, sportowe, targi, konferencje, wydawnictwa oraz innego typu wydarzenia uznane przez Burmistrza Miasta Złotoryja za ważne.
- Występując o patronat honorowy Burmistrza Miasta Złotoryja należy wypełnić wniosek dostępny na stronie internetowej www.zlotoryja.pl w zakładce Urząd Miejski/patronat Honorowy Burmistrza lub w Biuletynie Informacji Publicznej i dostarczyć go do urzędu na 30 dni przed planowanym przedsięwzięciem. Wnioski złożone po terminie mogą nie zostać rozpatrzone. Wniosek można złożyć wysyłając listownie na adres: Urząd Miejski w Złotoryi, pl. Orląt Lwowskich 1, 59-500 Złotoryja, złożyć osobiście w siedzibie urzędu. Za datę przyjęcia wniosku uznaje się datę wpływu do urzędu.
- Decyzję o udzieleniu patronatu podejmuje osobiście Burmistrz Miasta Złotoryja.
- Objęcie patronatem nie oznacza deklaracji wsparcia finansowego, rzeczowego czy organizacyjnego dla wnioskodawcy, ani też osobistego udziału burmistrza w imprezie.
- O patronat burmistrza może ubiegać się wyłącznie główny organizator imprezy
- Wnioskodawca, który otrzyma zgodę na patronat honorowy Burmistrza Miasta Złotoryja zobowiązany jest do dołożenia wszelkich starań, żeby impreza przebiegała zgodnie z przedłożonymi we wniosku założeniami. Umieszczenie informacji o patronacie na materiałach promocyjnych i informacyjnych. Poinformowanie o posiadanym patronacie uczestników przedsięwzięcia.
- Wycofanie się z udzielonego patronatu może nastąpić w szczególnie uzasadnionych przypadkach.
- Wnioskodawca zobowiązuje się do złożenia w terminie 30 dni po imprezie sprawozdania zawierającego opis przebiegu imprezy wraz z dokumentacją fotograficzną.
Do pobrania: