Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu prawego Alt+6
Przejdź do menu dolnego Alt+7
Przejdź do mapy serwisu Alt+9
Menu wysuwane
Gazeta Złotoryjska Sekretariat Urzędu Miejskiego: 76 87 79 100
Start Mapa serwisu
Biuletyn Informacji Publicznej E-Urząd EPUAP
Treść główna
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Patronat Honorowy Burmistrza” 

Zabezpieczenie przed robotami. Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

Pola oznaczone * są wymagane.

Patronat Honorowy Burmistrza

Artykuł

Zasady udzielania patronatu honorowego Burmistrza Miasta Złotoryja

  1. Objęcie patronatem honorowym przez Burmistrza Miasta Złotoryja jest wyróżnieniem podkreślającym rangę przedsięwzięć, które w znacznym stopniu przyczyniają się do promocji miasta, integracji mieszkańców, rozwoju inicjatyw społecznych, kulturalnych, naukowych, gospodarczych, sportowych korzystnych dla miasta i jego mieszkańców. Poprzez udzielenie patronatu honorowego rozumie się także wyrażenie zgody na posługiwanie się przez wnioskodawcę herbu miasta Złotoryja
    z podpisem „Patronat Honorowy Burmistrza Miasta Złotoryja” jako znaku charakterystycznego dla udzielanie patronatu.
  2. Patronatem honorowym mogą być objęte: koncerty niekomercyjne, wydarzenia kulturalne, gospodarcze, sportowe, targi, konferencje, wydawnictwa oraz innego typu wydarzenia uznane przez Burmistrza Miasta Złotoryja za ważne.
  3. Występując o patronat honorowy Burmistrza Miasta Złotoryja należy wypełnić wniosek dostępny na stronie internetowej www.zlotoryja.pl w zakładce Urząd Miejski/patronat Honorowy Burmistrza lub w Biuletynie Informacji Publicznej i dostarczyć go do urzędu na 30 dni przed planowanym przedsięwzięciem. Wnioski złożone po terminie mogą nie zostać rozpatrzone. Wniosek można złożyć wysyłając listownie na adres: Urząd Miejski w Złotoryi, pl. Orląt Lwowskich 1, 59-500 Złotoryja, złożyć osobiście w siedzibie urzędu. Za datę przyjęcia wniosku uznaje się datę wpływu do urzędu.
  4. Decyzję o udzieleniu patronatu podejmuje osobiście Burmistrz Miasta Złotoryja.
  5. Objęcie patronatem nie oznacza deklaracji wsparcia finansowego, rzeczowego czy organizacyjnego dla wnioskodawcy, ani też osobistego udziału burmistrza w imprezie.
  6. O patronat burmistrza może ubiegać się wyłącznie główny organizator imprezy
  7. Wnioskodawca, który otrzyma zgodę na patronat honorowy Burmistrza Miasta Złotoryja zobowiązany jest do dołożenia wszelkich starań, żeby impreza przebiegała zgodnie z przedłożonymi we wniosku założeniami. Umieszczenie informacji o patronacie na materiałach promocyjnych i informacyjnych. Poinformowanie o posiadanym patronacie uczestników przedsięwzięcia.
  8. Wycofanie się z udzielonego patronatu może nastąpić w szczególnie uzasadnionych przypadkach.
  9. Wnioskodawca zobowiązuje się do złożenia w terminie 30 dni po imprezie sprawozdania zawierającego opis przebiegu imprezy wraz  z dokumentacją fotograficzną.

Do pobrania:

Pozostałe serwisy
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.